Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pá_ja

9. 4. 2010 12:43
Zase jeden, který si myslem,

že mu někdo dá něco zadarmo a ještě si na to dělá reklamu.

Žě pořád ještě někdo skočí na reklamy? to se fakt divím, ale díky za článek, ostatní se třeba poučí!R^

0 0
možnosti

coj@nato

6. 4. 2010 12:12
Jóóó, a přečtěte si ještě tohle,.........

ať víte co dělat, abyste nedopadl podobně jako jistý autor.;-D.......

http://paulczynski.blog.idnes.cz/c/131495/Kterak-ze-mne-svetove-proslula-firma-outu-udelala-naivniho-troubu.html

0 0
možnosti

coj@nato

6. 4. 2010 9:58
Moc to okecáváte

Děláte to moc dramatický a s operátorkou se zbytečně vykecáváte.;-DMáte špatnou vyřídilku.

Já měl tarif nebo nějaké služby změněné vždy do pár minut a volání  *077 mám vždy zdarma. 

0 0
možnosti

Jaroslav Kysilko

6. 4. 2010 10:03
Re: Moc to okecáváte

Dobrý den,

díky za váš příspěvek.

To jsem přesně potřeboval slyšet, abych se probral a příště byl v komunikaci s operátorkou razantní a nesmlouvavý. Navíc, když to mám zpoplatněné, tak o důvod víc se nijak nadbytečně nevykecávat...:-)

Pěkný den, JK

0 0
možnosti

Ccecil

6. 4. 2010 9:14
No

stačí si to změnit přes net sám a volání na zákaznickou linku je zdarma. Ještě něco?

0 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Ženatý táta 3 dětí, kriticky uvažující o smyslu života, o směřování lidské společnosti, o nepochopitelné absenci dobra, o nesmyslnosti častopřítomného zla, o hledání cesty...