Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Vodafone vám výhodnější tarif nedá

Je to již pár týdnů, kdy mobilní operátor Vodafone přišel s revolučními tarify, které si podle masivní reklamy můžete nastavit zcela podle svých představ a potřeb, tedy s maximální možnou mírou efektivity vynaložených finančních prostředků pro zákazníka. Po krátké době přemýšlení jsem se rozhodl ke změně svého stávajícího tarifu a přejít na tuto nesrovnatelně výhodnější variantu…

Po nezbytném zavolání na zákaznickou linku a zdlouhavém zadávání jedniček a dvojek, jsem se probojoval až k vyzváněcímu tónu, který mě vzápětí propojil s operátorem zákaznické linky Vodafone. Ověření mé totožnosti zabralo jen pár vteřin a já jsem mohl nyní sdělit důvod svého zavolání. Operátor mi sdělil, že kvůli změně tarifu mě musí spojit s kolegyní, která se mnou všechny potřebné úkony uskuteční.

Po chvilce čekání jsem se dočkal mladého ženského hlasu na druhé straně hovoru a mohl jsem nerušeně pokračovat. Sdělil jsem operátorce, že chci změnit tarif a mám již vybráno. Ona mi navrhla, že mi nabídne nastavení podle mých útrat za poslední měsíce a já jí poté řeknu, jak jsem se rozhodl. Řekl jsem, že mám sice již vybráno, ale nabídku mi udělat může. A to byla velká chyba.

Následovala totiž reklamní a předem naučená masáž ze strany operátorky, kdy jsme se postupně dohadovali téměř o všem, především pak o tom, kolik potřebuji volných minut na volání a kolik volných SMS zpráv k posílání. Průběh hovoru byl vždy stejný – já jsem řekl, co bych chtěl, a operátorka mě jako dobře promazaný stroj neochvějně přesvědčovala o tom, že potřebuji službu mnohem vyšší a tedy pochopitelně o mnoho dražší a žádná jiná není pro mě dobrá. Pokusil jsem se trvat na svém, ale bez úspěchu.

Když jsme během 20 minut již popáté projížděli stejnou trasu s tím, že já jsem chtěl 50 volných minut pro volání, ale operátorka tvrdošíjně stála za svým a neochvějně argumentovala mojí zákaznickou historií v tom smyslu, že potřebuji minimálně dvakrát tolik, a podobné to bylo též u volných SMS zpráv, kde se mi nepodařilo prosadit mnou preferovanou volbu, jsem unaveně pronesl do telefonu, že si to tedy ještě rozmyslím a kdyžtak ještě zavolám. Operátorka se hbitě přeorientovala na toto mé sdělení, formálně se zeptala, jestli chci tedy svůj tarif změnit nyní nebo si zavolám příště, a jestli mi může ještě nějak …, ale to už jsem neslyšel, neboť jsem zcela vyčerpaný a především otrávený zavěsil.

Zbyly mi v hlavě pouze myšlenky na zbytečně utracené peníze za volání na zákaznickou linku a začal jsem také zvažovat změnu operátora. Nemyslím si však již ani omylem, že změna mobilního operátora by měla hladší průběh než plánovaná změna tarifu. Závěr je pro mne z celé této zkušenosti jediný – Vodafone sice výhodnější tarify nabízí, ale změnu vám provede jedině tehdy, pokud to bude náležitě výhodné především pro Vodafone. Tečka.

---------------------------------------------------

Další moje články si můžete přečíst na http://www.shekel.cz

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jaroslav Kysilko | úterý 6.4.2010 9:09 | karma článku: 16,74 | přečteno: 2732x
  • Další články autora

Jaroslav Kysilko

Pomáhat a chránit znamená stát a koukat?

Každé ráno všedního dne chodím s mými malými dětmi do školy, a protože mám děti tři, je to už pěkná řádka let, co pravidelně během školního roku chodíme stále stejnou cestou, vždy kolem času 7:30.

4.5.2022 v 9:39 | Karma: 32,35 | Přečteno: 1366x | Diskuse| Praha a střední Čechy

Jaroslav Kysilko

Jako jízda na horské dráze

V přímém přenosu právě na kanále jedna ve formátu HD vysílají...moje střeva. Téměř rychlostí světla proniká endoskop naprosto neomylně mými útrobami a zarazí se až po 90 centimetrech, když jen jedním očkem nakoukne...

10.12.2021 v 8:08 | Karma: 39,38 | Přečteno: 8114x | Diskuse| Společnost

Jaroslav Kysilko

První vytýkací dopis pro premiéra Babiše od občana České republiky

S ohledem na neutěšený vývoj situace v České republice v mnoha oblastech veřejného zájmu jsem nucen vám tímto jako řadový občan adresovat první otevřený vytýkací dopis.

3.4.2021 v 13:13 | Karma: 47,37 | Přečteno: 13483x | Diskuse| Občanské aktivity

Jaroslav Kysilko

Kde je OLAF ?

OLAF se ztratil. Každé malé dítě ví, že OLAF je malý sněhulák z animované pohádky FROZEN. Sněhulák, kterého kouzlem stvořila princezna Elsa a který se tu a tam rozpadne na hlavičku, mrkvový nos, ručičky z klacíků a kulaté tělíčko.

21.12.2017 v 12:44 | Karma: 29,43 | Přečteno: 2306x | Diskuse| Politika

Jaroslav Kysilko

500: Oslava na Hradě

V pátek se uskutečnila na Pražském hradě oslava padesátých narozenin Martina Nejedlého, poradce současného prezidenta ČR Miloše Zemana. Zúčastnilo se jí 500 pozvaných hostů z řad přátel a kamarádů oslavence...

27.6.2016 v 7:07 | Karma: 22,04 | Přečteno: 680x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Britská učitelka spala s žáky, s jedním otěhotněla. U soudu přiznala „chyby“

14. května 2024  20:57

O chybách a zničeném snu nyní u soudu v Manchesteru vypráví britská učitelka, kterou policie viní...

Přispěli straníci i známí miliardáři. Kdo dává politikům peníze na kampaň

16. května 2024

Premium Eurovolby se blíží a na sítích, v ulicích i debatách právě vrcholí boj o hlasy voličů. MF DNES se...

Honzu jsem neschovával, říká o partnerovi ředitel ČT Jan Souček

16. května 2024

Je brněnský patriot, ale když se stal generálním ředitelem České televize, musel se Jan Souček (49)...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Mluvit se bude o jednotě i Ukrajině. Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu

15. května 2024  22:42

Ruský prezident Vladimir Putin přiletěl do Číny na státní návštěvu. Sejde se mimo jiné se svým...

Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA
Rozdáváme batolecí mléko ZDARMA

Na cestě mateřstvím se potkáváme s různými výzvami. V případě výživy našich nejmenších představuje kojení ten nejlepší základ. Pokud však kojení...

  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Ženatý táta 3 dětí, kriticky uvažující o smyslu života, o směřování lidské společnosti, o nepochopitelné absenci dobra, o nesmyslnosti častopřítomného zla, o hledání cesty...