Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

Shakaar

18. 9. 2012 10:32
souhlas

osobně taky nasimulované pády v pokutovém uzemí nemám rád, ale co se dá dělat. Daleko více mě štve stanovisko Limberského, který sám lže o tom že kontakt byl...nevím jaký k tomu má důvod, ono každý ví že se takovéto "padání" trenuje už od žáků a v podstatě Limberský dělal to co ho naučili, nicméně pokud by to přiznal, možná by si snížil kredit u kouče, či poškodil klub...já myslím že to nezasahuje do kompetencí klubu, spíše do svědomí hráče. Přiznáním by si polepšil, ne-li by na to fandové zapoměli...takhle bude dál brán podobně jako simulant Chramosta...ovšem myslím si to že tohle něco vypovídá o současných reprezentantech a prakticky potvrdil to co jsem si myslel o nich po tom výstupu na letišti a příjezdu do Prahy...že toho v hlavě opravdu moc nemají...

0 0
možnosti
JL

jirka1965

18. 9. 2012 10:38
Re: souhlas

Podívejte se na zpomalený záznam a zjistíte, že tam kontak byl. Nevím, jestli to bylo na penaltu, ale kontakt tam byl. Jak jsem napsal nahoře - takových penalt jsem viděl odpískat stovky.

4 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Ženatý táta 3 dětí, kriticky uvažující o smyslu života, o směřování lidské společnosti, o nepochopitelné absenci dobra, o nesmyslnosti častopřítomného zla, o hledání cesty...