Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KASNTH

kladivo a srp, naroste ti hrb

23. 3. 2011 18:19
Nyní, Bůh suď!

S názorem autora souhlasím.

0 0
možnosti
D

duhacenzor2

23. 3. 2011 18:08
Média neudělají nic

a žel Bohu nic neudělá ani policie, mrtvý nemluví, takže tu vraždu na něj hodí a budou mít případ "vyřešený" - ostatně, to vyplývá i z toho, že ho nechali v cele se spoluvězněm "spáchat sebevraždu".

P:S: Kdysi se stalo, že byl z "pedofilie" osočen nevinný kapitán Hradní Stráže pan Topolovský, psali o něm denodenní zuřivé nenávistné články,pitomečkové na netu chtěli jeho smrt a kastraci, soud ho osvobodil, myslíš, že se mu někdo omluvil, že mu vrátili hodnost a vzali zpátky do práce, že křiví svědci byli odsouzeni. Velebnosti jdu blejt.

0 0
možnosti
MM

venenum

24. 3. 2011 12:06
Re: Média neudělají nic

R^

0 0
možnosti
A

asleg

23. 3. 2011 17:16
Bohužel.

Souhlasím s autorem článku. Bohužel, jediný kdo odsoudil i bez prokázání vinny Otakara T. jsou média. Všude sdělují informace, které jsou tzv. zaručené. Občas mám dojem, že i záměrně zkreslují informace, které jsou dosud neprověřené. Jde jim pouze jen o v první řadě o peníze. Bohužel taková je dnes realita.

0 0
možnosti
MM

venenum

24. 3. 2011 12:07
Re: Bohužel.

souhlasím R^

0 0
možnosti
LP

Libor Čenský

23. 3. 2011 16:51
Presumpce neviny -

čas od času zde má pořád někdo plnou pusu presumpce neviny. Lidé mají prostě svůj názor, pro mne je to jasná záležitost - Ota je vinen - ale je to také můj názor, který jsem si udělal na základě již dostupných informací. Myslím, že kdyby se zde nectila presumpce neviny tak si Ota nechodil skoro půl roku na pivko do Mosteckých hospůdek. Nikdo mu nezkřivil ani vlásek chudáčkovi. Pokud by spolupracoval od začátku, už jen proto, aby pomohl nešťastným rodičům k vyřešení případu či z mnoha jiných důvodů, můj pohled na něho by byl docela odlišný a i pohled médií. Bohužel pro něj, nemohl spolupracovat, protože to prostě udělal a zamotával by se dříve či později do vlastních lží. Proto začal mlčet, když zjistil, že zase takovej ferajer není, aby přechcal policajty a detektor lži.

0 0
možnosti
KM

...Tai

27. 3. 2011 21:54
Re: Presumpce neviny -

celkem Vám "zavidím" že máte na všechno tak striktní názor, já bych si sama asi nikdy netroufla bez  přímých důkazů říct ten je vinen ten nevinen, rozhodně ne z informací médii...

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

23. 3. 2011 16:45
0 0
možnosti
B

Beldor2

23. 3. 2011 16:00
nechapu..

Velka cast lidi v CR si nevim z jakeho duvodu mysli , ze media nas chteji informovat a dodavat nam informace..... ALE TO PRECE NENI PRAVDA , media chteji ziskat pozornost a tim i finance(reklamu) ...cili jde zase jenom o penize, jedine na cem zalezi je sledovanost. Jestli je publikovana zprava pravdiva nebo ne , na tom prece vubec nezalezi.Jde o to kolik lidi na ni "kouklo" . dobra zprava = zadna zprava, kdo vam bude cist a klikat na to ze v JE v japonsku uz se situace uklidnila? nikdo ... Takze si vytvorite titulek ktery evokuje nejakou katastrofu , v clanku pouzijete par nepresnych informaci ,nebo citaci od zahranicnich "expertu" a mate to v suchu. Muzeme jen doufat , ze lide se medialni manipulace nauci rozpoznavat:-P

0 0
možnosti
1

12mmmm12

23. 3. 2011 16:05
Re: nechapu..

Souhlas, poslední titulek, JE dýmá už je 20 000 mrtvejch z toho by člověk usuzoval, že dík té JE a ne dík tsunami, když jsem na to upozornil příspěvek mi smázli :-P

0 0
možnosti
1

12mmmm12

23. 3. 2011 15:38
Hlavně ale pokud to nebyl,

tak vrah může být v poho a nedejbože to udělat znovu. Protože tímto se asi veškerá stopa přerušila. Co je mi divné, ten chlap se ani náznakem nepokusil skrývat či utéct, pak ne zcela tu vazbu chápu a pokud si nedokážou vošéfovat aby se jim neoběsil je asi něco špatně. Ani nechci domyslet, že to sebevražda nebyla :-P

0 0
možnosti
B

Belisana

24. 3. 2011 0:50
Re: Hlavně ale pokud to nebyl,

presne:-P

0 0
možnosti
M

mrckev1

23. 3. 2011 15:05
Média...

Média jsou jen odrazem společnosti, kterou tvoříme. Kde je poptávka, tam je nabídka. Proto je dnes velmi těžké si přečíst něco pozitivního...v podstatě to nikdo nechce slyšet. Lid chce krev, násilí a podvody - to ho uspokojí. A potom diskuze, kde se dá všechno shodit, pošlapat, pošpinit a zneuctit, i když jde o život dítěte...

0 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

23. 3. 2011 15:23
Re: Média...

Pozitivní informace jsou v různých obecních, krajských a státních časopisech vydávaných za veřejné peníze, kde se páni radní vychvalují do nebes, o co všechno se zasloužili. Ale poptávka po takových plkách opravdu velká není.

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

23. 3. 2011 14:54
baví mě

jak se ve státě plném korupce, špíny a mafiánských praktik,.....kde kulhá právo na obě nohy.....vždycky ti spravedliví ztopoří k akci vždy a jen na obhajobu nějaké zrůdy.

....že není nic slyšet, když jsou pošlapávána práva slušného člověka. A to se děje denně.;-D

0 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

23. 3. 2011 15:28
Re: baví mě

To je taky základ práce policie. Je-li třeba někoho dosadit do role pachatele, musí to být někdo natolik divný a nesympatický, aby si lid přál jeho odsouzení bez ohledu na to, jestli skutečně spáchal to, z čeho je obviňován. Kupříkladu kdyby mi někdo pětkrát vyloupil zahradní chatku, tak bych mu možná i přál, aby byl odsouzen třeba i za vraždu, kterou nespáchal. To byla dobrá taktika. Ale zřejmě v tomto případě policie opomenula nějaké faktory, které část veřejnosti vedou k větší zdrženlivosti, než jaké byla schopna policie.

0 0
možnosti
VP

sanborn

23. 3. 2011 14:52
otisky na věcech Aničky,otisky na nářádí....

jak silná jsou tato fakta proti tomu,že nikdy vinu nepřiznal? ?

0 0
možnosti
BK

Králík z klobouku

23. 3. 2011 15:13
Re: otisky na věcech Aničky,otisky na nářádí....

Já například nemám žádné důkazy o tom, že se na nářadí nebo věcech našly jeho otisky. Já mám jen informaci, že policie takovou informaci vypustila, či spíš že novináři si to tak vyložili. Co když v laboratorní zprávě stálo třeba jen něco ve smyslu "nelze vyloučit, že Otakar T. na předmět sáhl"? Já ji nečetl ani jsem nebyl u snímání vzorků. A drtivá většina novinářů a davu taky ne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Ženatý táta 3 dětí, kriticky uvažující o smyslu života, o směřování lidské společnosti, o nepochopitelné absenci dobra, o nesmyslnosti častopřítomného zla, o hledání cesty...