Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Vodafone vám výhodnější tarif nedá

Je to již pár týdnů, kdy mobilní operátor Vodafone přišel s revolučními tarify, které si podle masivní reklamy můžete nastavit zcela podle svých představ a potřeb, tedy s maximální možnou mírou efektivity vynaložených finančních prostředků pro zákazníka. Po krátké době přemýšlení jsem se rozhodl ke změně svého stávajícího tarifu a přejít na tuto nesrovnatelně výhodnější variantu…

Po nezbytném zavolání na zákaznickou linku a zdlouhavém zadávání jedniček a dvojek, jsem se probojoval až k vyzváněcímu tónu, který mě vzápětí propojil s operátorem zákaznické linky Vodafone. Ověření mé totožnosti zabralo jen pár vteřin a já jsem mohl nyní sdělit důvod svého zavolání. Operátor mi sdělil, že kvůli změně tarifu mě musí spojit s kolegyní, která se mnou všechny potřebné úkony uskuteční.

Po chvilce čekání jsem se dočkal mladého ženského hlasu na druhé straně hovoru a mohl jsem nerušeně pokračovat. Sdělil jsem operátorce, že chci změnit tarif a mám již vybráno. Ona mi navrhla, že mi nabídne nastavení podle mých útrat za poslední měsíce a já jí poté řeknu, jak jsem se rozhodl. Řekl jsem, že mám sice již vybráno, ale nabídku mi udělat může. A to byla velká chyba.

Následovala totiž reklamní a předem naučená masáž ze strany operátorky, kdy jsme se postupně dohadovali téměř o všem, především pak o tom, kolik potřebuji volných minut na volání a kolik volných SMS zpráv k posílání. Průběh hovoru byl vždy stejný – já jsem řekl, co bych chtěl, a operátorka mě jako dobře promazaný stroj neochvějně přesvědčovala o tom, že potřebuji službu mnohem vyšší a tedy pochopitelně o mnoho dražší a žádná jiná není pro mě dobrá. Pokusil jsem se trvat na svém, ale bez úspěchu.

Když jsme během 20 minut již popáté projížděli stejnou trasu s tím, že já jsem chtěl 50 volných minut pro volání, ale operátorka tvrdošíjně stála za svým a neochvějně argumentovala mojí zákaznickou historií v tom smyslu, že potřebuji minimálně dvakrát tolik, a podobné to bylo též u volných SMS zpráv, kde se mi nepodařilo prosadit mnou preferovanou volbu, jsem unaveně pronesl do telefonu, že si to tedy ještě rozmyslím a kdyžtak ještě zavolám. Operátorka se hbitě přeorientovala na toto mé sdělení, formálně se zeptala, jestli chci tedy svůj tarif změnit nyní nebo si zavolám příště, a jestli mi může ještě nějak …, ale to už jsem neslyšel, neboť jsem zcela vyčerpaný a především otrávený zavěsil.

Zbyly mi v hlavě pouze myšlenky na zbytečně utracené peníze za volání na zákaznickou linku a začal jsem také zvažovat změnu operátora. Nemyslím si však již ani omylem, že změna mobilního operátora by měla hladší průběh než plánovaná změna tarifu. Závěr je pro mne z celé této zkušenosti jediný – Vodafone sice výhodnější tarify nabízí, ale změnu vám provede jedině tehdy, pokud to bude náležitě výhodné především pro Vodafone. Tečka.

---------------------------------------------------

Další moje články si můžete přečíst na http://www.shekel.cz

Autor: Jaroslav Kysilko | úterý 6.4.2010 9:09 | karma článku: 16,74 | přečteno: 2732x
  • Další články autora

Jaroslav Kysilko

Pomáhat a chránit znamená stát a koukat?

Každé ráno všedního dne chodím s mými malými dětmi do školy, a protože mám děti tři, je to už pěkná řádka let, co pravidelně během školního roku chodíme stále stejnou cestou, vždy kolem času 7:30.

4.5.2022 v 9:39 | Karma: 32,35 | Přečteno: 1365x | Diskuse| Praha a střední Čechy

Jaroslav Kysilko

Jako jízda na horské dráze

V přímém přenosu právě na kanále jedna ve formátu HD vysílají...moje střeva. Téměř rychlostí světla proniká endoskop naprosto neomylně mými útrobami a zarazí se až po 90 centimetrech, když jen jedním očkem nakoukne...

10.12.2021 v 8:08 | Karma: 39,38 | Přečteno: 8102x | Diskuse| Společnost

Jaroslav Kysilko

První vytýkací dopis pro premiéra Babiše od občana České republiky

S ohledem na neutěšený vývoj situace v České republice v mnoha oblastech veřejného zájmu jsem nucen vám tímto jako řadový občan adresovat první otevřený vytýkací dopis.

3.4.2021 v 13:13 | Karma: 47,37 | Přečteno: 13482x | Diskuse| Občanské aktivity

Jaroslav Kysilko

Kde je OLAF ?

OLAF se ztratil. Každé malé dítě ví, že OLAF je malý sněhulák z animované pohádky FROZEN. Sněhulák, kterého kouzlem stvořila princezna Elsa a který se tu a tam rozpadne na hlavičku, mrkvový nos, ručičky z klacíků a kulaté tělíčko.

21.12.2017 v 12:44 | Karma: 29,43 | Přečteno: 2305x | Diskuse| Politika

Jaroslav Kysilko

500: Oslava na Hradě

V pátek se uskutečnila na Pražském hradě oslava padesátých narozenin Martina Nejedlého, poradce současného prezidenta ČR Miloše Zemana. Zúčastnilo se jí 500 pozvaných hostů z řad přátel a kamarádů oslavence...

27.6.2016 v 7:07 | Karma: 22,04 | Přečteno: 680x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Hromadná nehoda u letiště blokuje Pražský okruh, jedno z aut je na střeše

29. dubna 2024  16:33,  aktualizováno  17:56

Všechny složky integrovaného záchranného systému zasahovaly na 27. kilometru Pražského okruhu, kde...

Řidič auta taženého na laně si zamkl volant, neovladatelný vůz skončil v kolejišti

29. dubna 2024  17:52

K neobvyklé nehodě vyjížděli policisté a hasiči na místo nedaleko Hanušovic na Šumpersku, kde...

Česko a Německo sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, řekl Pavel

29. dubna 2024  6:03,  aktualizováno  17:20

Česko a Německo podle prezidenta Petra Pavla sdílí pohled na válku Ruska proti Ukrajině, na...

Čarodějnice bez ohňů? V části Česka vydali zákaz, hrozí požáry

29. dubna 2024  15:14,  aktualizováno  17:02

Ve Středočeském kraji se od úterý nesmí zapalovat oheň, a to ani na zahradách v blízkosti lesa nebo...

  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Ženatý táta 3 dětí, kriticky uvažující o smyslu života, o směřování lidské společnosti, o nepochopitelné absenci dobra, o nesmyslnosti častopřítomného zla, o hledání cesty...