Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Na mě to video působilo tak, že jde o dva "bezdomovce," kteří se předtím kvůli něčemu pohádali. Mezi takové se asi nikdo plést nechce. Ale je fakt, že policii měl někdo přivolat. Možná tak učinil někdo mimo obraz.

0 0
možnosti
BH

Jestli to nebude tím, že tam zrovna žádný kolemjdoucí nestál o Velíškovu cenu a dbal nabádání polišů z TV...

3 0
možnosti
FP

me by jen zajimalo, az bude jasne, kdo byl utocnik a kdo napadeny, z jakeho duvodu se cela vec udala, jestli take budou idnes a blogeri tak aktivni a popisou celou vec tak dojemne, jako ji popisuji ted

3 1
možnosti
FB

Už jsem tady kdysi při jiné příležitosti líčil, jak může dopadnout člověk, který se přimotá do sporu dvou cizích lidí a snaží se pomoci, aniž by znal pozadí událostí, nebo vzájemný poměr mezi peroucí se dvojicí. Vzhledem k tomuto blogu a probíhající diskuzi to připomenu.

Před několika lety jsem jel navštívit svoji sestru. Když jsem vlezl do paneláku, kde bydlí, uslyšel jsem ženský křik, ve druhém patře jsem našel chlapa, který pěstmi mlátil mladou ženu, která byla v klubíčku schoulená na zemi. Nějak moc jsem neváhal, po svém tatíkovi jsem celkem narostl, mám téměř dva metry a odpovídající váhu, mnoho let jsem hrával házenou, takže nějaké ty utržené rány nebo modřiny moc neřeším. Frajera jsem chytil pod krkem, snažil se ho od ní odtrhnout. Táhnul z něj chlast na sto honů a bylo zcela evidentní, že je naprosto mimo. Podařilo se mi dostat je od sebe, ale v okamžiku, kdy jsem se jí snažil pomoci na nohy, ji znova napadnul. Vzal ji pěstí tak, že chytla druhou o zeď a skončila znovu na zemi. To mě vytočilo a dvakrát jsem ho trefil, abych ho zpacifikoval. Trefil jsem ho tak nešťastně, že se skutálel ze schodů.

Mezitím celá událost přilákala pozornost lidí v domě, takže než jsem k němu seběhnul, abych se podíval, jak je na tom (ten pád mě dost vyděsil), dorazila nejdříve městská a o chvilku později i státní policie a také ambulance, protože frajer se nezvedal. Při šetření na místě nejdříve dáma vypovídala v můj prospěch, aby vzápětí na služebně, kam nás odvezli, celou výpověď odvolala s tím, že útočníkem jsem byl já!! Tam jsem se také dozvěděl, že se jedná o druha a družku. Ožralí mají, naštěstí pro mě, kliku, takže se tomu týpkovi dohromady nic nestalo a nebylo to, zaplaťpánbůh, ani na neschopenku.

7 0
možnosti
FB

Policajti se mnou jednali korektně, myslím, že jim bylo naprosto jasné, o co jde, a opět naštěstí pro mě, byl ten páreček známý nejen po baráku ale i u nich. Mezi čtyřma očima jsem se pak od četníků dozvěděl, že jsem vůl jak anděl a že nemám hasit, co mě nepálí. Nebýt svědectví jednoho ze sousedů (ostatní zahráli mrtvé brouky), který vypověděl, že ji napadl ještě před mým příchodem, měl bych značný malér.

A pokud se mě chcete, zda-li bych se zachoval stejně, tak odpovídám, že nevím. Tenkrát jsem se rozhodoval v řádu vteřin a neměl jsem čas moc špekulovat, co by kdyby. Takže skutečně by asi záleželo na tom, jestli bych v budoucnu jednal instinktivně, nebo měl nějaký čas si to rozmyslet.

7 0
možnosti
RH

Je celkem smutné, když si tak pročítám diskusi, jaké je malé právní vědomí diskutujících. A to i v tak základních věcech, jako je nutná obrana a krajní nouze. To by se snad mělo učit na základce v občanské nauce. Pár základních pravidel:

1.útok je veden na zájem chráněný zákonem- tedy život, zdraví, majetek... Tedy můžete zakročit i ve prospěch jiného a nejen sebe

2. Jedná se o útok člověka- výjimka je poštvané zvíře

3. útok musí být skutečný- nikoliv legrace nebo hra

4. útok nesmí být záměrně vyprovokovaný

5. obrana nesmí být zjevně nepřiměřená způsobu útoku- tedy vyšší intenzita se jaksi předpokládá ale nesmí být zjevný nepoměr. Např. maminka seřeže děcko na zadek za to, že odhodilo papírek, tak jistě nevezmeme maminku baseballkou za krk.... ....... Bod č.5 pak bývá běhen tr. řízení jádrem pudla. V určitých případech a já se domnívám, že je to i tento, by šlo užít legálně držené zbraně. Není to tak, že musí mít něco v ruce. Je proti mně urostlý, agresivní, vzhledem ke způsobu útoku hrozí i usmrcení.... Nicméně je třeba brát v úvahy i další okolnosti, jako je místo, přítomní lidé.... takže sám za sebe: Já bych telefonoval.

1 3
možnosti
PV

P65a55v23e60l 16V22é91b59r

13. 3. 2013 11:20

Pisatel článku se ptá, proč nikdo nepomohl.

No, v zemi, kde se trestá i sebeobrana...

7 1
možnosti
VL

Velmi smutná pravda...

4 1
možnosti
MT

A co by se stalo? Přijeli by policajti vyšetřili útočníka a zase by ho pustili. Za krádež useknout prst, dva, tři, ruku. Za násilnost prst, ruku atd. jen přerazit. 

Příště si to každý rozmyslí a bude věčný klid a mír. Pokud budeme jen stále dokola domlouvat, upomínat a podmiňovat, tak se nic nikam neposune. Dokladem toho je obsazenost věznic. A daňový poplatník - slušný (ekonomicky) člověk tuto marnost financuje.

4 2
možnosti
RH

Tanáč, máš pocit, že tam, kde se uplatňuje právo Šaríja není kriminalita nebo je nižší? Máš pocit, že zavedení trestu smrti sníží počet vražd? Pomohu ti. Odpověď je dvakrát NE

0 7
možnosti
VL

Jak můžete dopadnout, když si "dovolíte" v ČR použít zbraně pro svou obranu. Zvlášť si přečtěte reakci pana soudceRv - to by jeden zvracel!

http://karasek.blog.idnes.cz/c/260357/Stalo-se-Strelba-vKrusnych-horach.html

No a pak se zbraní třeba zkuste u nás někomu pomoci...

2 0
možnosti

Četl jsem dokonce i spis. Střelec mě nepřesvědčil že mluví pravdu (může to být tím že si to moc v rozrušení nepamatuje, ale). Můj tip je, že tam kecá více aktérů. Nicméně, tohle je jediný případ o kterém jsem četl kdy je odsouzení skutečně diskutabilní a soud asi chybu udělal (uvidíme co odvolání)

0 1
možnosti
SV

Tak mi řekněte,co by se odehrálo,pokud by nějaký kolemjdoucí vytáhl zbraň a brutálního útočníka romskeho původu zastřeli.

1 1
možnosti
VL

Jako legální držitel zbraně mám jasno - nejsem policajt, pro cizí střílet nebudu...

4 1
možnosti
  • Počet článků 229
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3116x
Ženatý táta 3 dětí, kriticky uvažující o smyslu života, o směřování lidské společnosti, o nepochopitelné absenci dobra, o nesmyslnosti častopřítomného zla, o hledání cesty...